دلایل زیادی برای سفر به اسپانیا وجود دارد، از جمله فستیوال های معروف اسپانیا، سواحل رشک برانگیز، زندگی شبانه پر جنب و جوش و غذای لذت بخش. اسپانیا از محبوب ترین مقاصد تعطیلات ساحلی در اروپا است. غذای اسپانیا در رتبه دوم جهانی قرار دارد و به خوبی شناخته شده است. آب و هوای شگفت انگیز اسپانیا هم دلیل خوبی برای مهاجرت به اسپانیا است. اسپانیا کشوری دوست داشتنی و مقصدی عالی برای بسیاری از مهاجران، است. چه کسی نمی خواهد به اسپانیا بیاید؟ هر ماه میلیون‌ها گردشگر از اسپانیا دیدن می‌کنند، اگر هنوز برای تحصیل در اسپانیا مردد هستید با ما همراه باشید تا دلایل وسوسه انگیزی برای شما بیان کنیم.  

1. زندگی ساحلی در اسپانیا

واقعا زمان زیادی طول می کشد تا از تک تک سواحل اسپانیا دیدن کنید. واقعا همه آنها ارزش دیدن را دارند. سواحل اسپانیایی زیبا، دیدنی و فوق‌العاده آرامش‌بخش یکی از دلایلی است که بسیاری از مردم اسپانیا را به عنوان مقصد مورد علاقه خود انتخاب می‌کنند. فقط تصور کنید در نزدیکی یک ساحل زندگی می کنید و هر زمان که دوست دارید به آنجا می روید.

2. زندگی در دل طبیعت

این فقط اقیانوس نیست که مردم را جذب می کند. اسپانیا دارای برخی از زیباترین مناظر است و بسیاری از اسپانیایی ها دوست دارند از یک روز آفتابی لذت ببرند کنند. پیاده روی در هوای خوب اسپانیا یکی از دلایل اصلی زندگی در اسپانیا است.

3. زندگی جزیره ای

اگر طرفدار خود اسپانیا نیستید، حتی لازم نیست نگران باشید، زیرا اسپانیا هفت جزیره بزرگتر و تعداد زیادی جزیره کوچکتر دارد که می توانید در آنها ساکن شوید و بقیه عمر خود را به عنوان یک جزیره نشین واقعی زندگی کنید.

4. غذایی با طعم واقعی!

هنگامی که با غذاهای اسپانیایی آشنا شدید، زمان زیادی طول می کشد تا بتوانید چیز دیگری بخورید. از تاپاس و جامون گرفته تا برخی از خوشمزه‌ترین (و به طرز مسخره‌ای ارزان) غذاهای بازاری که تا به حال دیده‌اید، اسپانیا واقعاً می‌داند چگونه به درستی به شما غذا بدهد.

5. جشنواره های سنتی عجیب و غریب

همه ما می دانیم که مردم اسپانیا عاشق مهمانی هستند، اما آنها به ویژه در انجام آن به روشی عجیب مهارت دارند. آیا می خواهید پای برهنه خود را روی گوجه فرنگی بکوبید؟ برای این هم یک جشنواره وجود دارد! آیا می خواهید مجسمه های کاغذی بزرگ را بسوزانید؟ باز هم یک جشنواره! آیا می خواهید تجربه نزدیک به مرگ را با حمل در تابوت باز جشن بگیرید؟!

6. تجربیات جادویی بار روی پشت بام

مطمئناً، می‌توانید در بسیاری از شهرهای دیگر از منظره بار روی پشت بام لذت ببرید، اما به احتمال زیاد، باید با آب و هوای وحشتناک دست و پنجه نرم کنید. خوشبختانه در اسپانیا چنین چیزی وجود ندارد. بارهای روی پشت بام در شهرهایی مانند مادرید کاملاً عالی هستند. نه تنها تقریباً همیشه آب و هوای شگفت‌انگیز آفتابی را تضمین می‌کنند، بلکه برخی از زیباترین مناظر شب را نیز به نمایش می‌گذارند!

7. خیابان هایی جذاب

اگر عکاسی مورد علاقه شماست، اسپانیا بهشت شما خواهد بود. این کشور زیبا شامل خیابان‌های باشکوه با شخصیت‌های فراوان و همچنین شخصیت‌هایی است که در آنجا زندگی می‌کنند! اگر به دنبال اقامت اسپانیا هستید یکی از راه ها خرید ملک در اسپانیا است. برای اطلاعات بیشتر روی متن لینک شده کلیک کنید. 

8. بناهای تاریخی شگفت انگیز

ساگرادا فامیلیای بارسلونا، الحمرا در گرانادا، مسجد بزرگ کوردوبا، موزه پرادو مادرید و 5 سن لورنزو د ال اسکوریال، برترین ساختمان‌ها و جاذبه‌های تاریخی اسپانیا هستند. آنها همچنین برخی از خیره کننده ترین مناظری هستند که تا به حال از آنها بازدید کرده اید!

9. سرشار از ویتامین D

بر کسی پوشیده نیست که اسپانیا بهترین آب و هوا را دارد، احتمالاً به همین دلیل است که بسیاری از مردم کشورهای همسایه تصمیم می گیرند به اسپانیا بیایند و به طور دائم در آنجا زندگی کنند. تابستان‌های داغ توسط امواج اقیانوس خنک می‌شوند و بسیاری از زمستان‌ها هنوز مقدار مناسبی از خورشید دارند.

10. غروب جادویی

در حالی که اسپانیا قطعاً به عنوان یک مقصد آفتابی شناخته شده است، بسیاری از زیبایی غروب آن آگاه نیستند. مادرید و بارسلونا و همچنین بسیاری از شهرهای دیگر که در منظره‌ای بلندتر واقع شده‌اند، دارای برخی از زیباترین غروب‌هایی هستند که تا به حال دیده‌اید